ברוכים הבאים לסדנא ייחודית ביותר, "סגירת מעגל: מציאת שלווה בפרידה ואובדן". הסדנא נוצרה עבור אלו מאיתנו המתמודדים עם תחושות לא פתורות של אובדן, פרידה, או שינוי משמעותי בחיים.
לעתים קרובות, החיים מותירים אותנו עם שאלות ללא מענה, רגשות לא מעובדים, ותחושה של חוסר השלמה. הסדנא מציעה מרחב בטוח ותומך לחקור את הרגשות האלה ולהתחיל בתהליך של ריפוי והשלמה.
מה בסדנא?
* טכניקות לעיבוד רגשות מורכבים
* כלים לזיהוי ושחרור של דפוסי מחשבה מגבילים
* שיטות מעשיות ליצירת סגירה פנימית, גם כשאין אפשרות לסגירה חיצונית
* דרכים לבניית נרטיב חדש ומעצים סביב החוויות שלכם
למי זה מיועד?
הסדנא מתאימה לכל מי שחווה:
* אובדן של אדם קרוב
* פרידה או גירושין
* שינוי קריירה משמעותי
* מעבר גיאוגרפי דרמטי
* כל שינוי או אובדן אחר שהותיר תחושה של חוסר השלמה
מה מיוחד בגישה שלנו?
אנו מאמינים שסגירת מעגל היא תהליך אישי ופנימי, אשר בלעדיו קשה להתקדם הלאה ולהמשיך בחיים. הסדנא שלנו משלבת תובנות מתחום הכתיבה, התיאטרון, מדיטציה, ושיטת ריפוי חדשנית בשם 'תשעת השערים' המייצרת גישה הוליסטית להתפתחות ולצמיחה מחודשת.
את הסדנא יעבירו נוגה-לונה עמית ושגיא כהן
איך הכול התחיל
מערכת היחסים האחרונה שלי עם אם ילדיי נגמרה בכאב נורא. רגשות סוערים משני הצדדים מנעו מאיתנו לשבת ולסגור עיניינים כמו שני אנשים בוגרים. סחבתי זאת במשך שנים, מייחל להיענות מבת-הזוג לשעבר לדסקס וללבן את הדברים. אחרי הכול, היא אמא לילדים שלי.
לבסוף התייאשתי, וקיבלתי על עצמי שכך זה יישאר, ואולי לעולם לא ייפתר. אך בפנים המשכתי לשאת את הכאב, גם אם מוחלש, אשר את הדהודיו ואדוותיו יכולתי לחוות עדיין ביומיום.
שיתפתי בכך את חברתי נוגה. גם היא חלקה איתי עניין דומה. והינה יום אחד החלטנו, לאפשר את סגירת המעגל הזו אחד לשנייה. במקום לחכות שמשהו חיצוני יקרה, ובמקום להמשיך ולסחוב את הרגשות המעורבים, החלטנו לספק זה לזו את האמצעי לשחרור.
וכך היה. התיישבנו ועשינו שיחת זום. אני הבאתי את הידע שלי ברפואת הנפש, ונוגה את הידע שלה בפלייבק ובמשחק.
בסיום הסשן הרגשנו שנינו הקלה עצומה.
לא זאת בלבד, אלא שחשנו - וואו, יש כאן מתנה גדולה!
ידענו שאת המתנה הזו אנו רוצים לאפשר גם לאחרים.
שבוע לאחר הסשן, נוגה חוותה סגירת מעגל גם בחייה הפרטיים.
שלושה שבועות לאחר הסשן, חוויתי גם אני.
מה זה סגירת מעגל?
מאנגלית: CLOSURE. הכוונה ליצור תחושת סיום ונועם עם אדם שפגע בך או שנפגע ממך.
למה בכלל חשוב לסגור מעגל?
על מנת להשיב תחושת ביטחון לחיים, לעדן רגשות לא נעימים, לאפשר הבנה עם מה שקרה, ועל מנת שיהיה אפשר סוף כול סוף להשאיר את הדברים במקום ולהמשיך הלאה.
מה קורה כשלא סוגרים מעגל?
נוצרת מועקה שסוחבים הלאה בחיים, ושאינה מאפשרת לנו להתפתח. בייחוד הדבר נכון במערכות יחסים. מעגל ישן שלא נסגר עלול להיגרר אל תוך מערכות יחסים חדשות שאנו מבקשים לפתח, ובהמשך לצוף ולעכב אותם או לפגום בם.
היכן מתקיים המפגש?
המפגש מתקיים בזום. אונליין.
מה משך הקורס?
בין שעה וחצי לשעתיים.
האם צריך להירשם עם פרטנר או חבר.ה לסדנא?
אין זה הכרחי. אם יש, אז בהחלט. יש בכך יתרונות מסוימים.
האם אני חייב.ת לשתף במפגש את החוויה האישית שלי עם כולם?
אני מרגיש ממש טוב ושירד ממני משקל שסחבתי שנים
פגשתי את אבא בחג וקצת חששתי לפני הפגישה שהכל יחזור להיות כבד כמו שהיה אך זה לא קרה והייתה תחושה קלילה ונעימה גם תוך כדי המפגש עצמו… אמן ימשיך כך
ניב, אוקטובר 2024
וואוו, שגיא,
קודם כל, נפלא ומרגש, שאתה פונה אליי אחרי הסדנא.
שנית, היה לי קטע מדהים בערב החג כשהתארחנו אצל חברים: דיברו ושאלו אותי.. ואימי עלתה שוב,
כנושא.
הסדנה היתה לי חוויה מיוחדת ומרגשת. אני ממשיכה את חיי כאמא ורעיה.
חן, אוקטובר 2024
הצעד הראשון לקראת סגירת מעגל וריפוי מתחיל כאן. אנחנו מחכים לכם בחום!
הסנדא תתקיים אחת לחודשיים, כול ראש חודש עברי
הסדנא הבאה: 13.02.2024
בשעה 11:00
בתמורה ל 90 ש"ח בלבד
*הסדנאות מוגבלות לעד 4 משתתפים
*צרו קשר להזמנת סדנא אישית/זוגית פרטית מחוץ לתאריכים הנקובים
הרשמה לסדנא
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר